Vesti
Zanimljivosti
Galerija
Video
Saveti
Home » Vesti

Astra J GTC u Beogradu

Postavio , datum 28. decembra 2011. – 00:24 | 3.711 pregleda

Finaliziranje Pret-A-Opel i FotOpel akcije obavljeno zajedno sa promocijom nove Astre GTC, a sve u sklopu proslave 20. uspešnih godina Astre kao modela.

Lokacija je bila sveže renovirani Mixer House klub u Beogradu, gde se skupio dosta veliki broj uglednih zvanica, poznatih ličnosti iz srpskog javnog života, predstavnici sedme sile, Opelovih partnera, kao i članovi Opel Kluba Srbija uz sve ostale zaljubljenike u marku Opel.

Na samom početku proslave obratili su se voditeljka Aleksandra Jeftanović i generalni direktor Opela Ivan Kekić, podsetivši sve prisutne na uspešnu priču Opel Astre koja traje već tačno 20 godina. Naglašeno je da Astra svoje korene vuče iz dizajna i performansi čuvenog Opela Kadeta koji je bio jedno od najpopularnijih evropskih vozila još u prvoj polovini XX veka i koji je prodat u više od 10 miliiona primeraka.

„Od samog početka sve modele Opel Astre je karakterisao vrhunski dizajn, ekonomični i moćni motori, maksimalna sigurnost i pažljivo osmišljen enterijer. Upravo sa ciljem proslave Astrinog rođendana na jedan drugačiji način, ove godine smo po prvi put pokrenuli takmičenja Prêt-A-Opel i FotOpel kako bismo mladim talentovanim pojednicima pružili priliku da pokažu svoj talenat i pružili im podršku u ranim fazama razvoja njihovih karijera”, izjavio je generalni direktor Opela gospodin Ivan Kekić.

Nakon toga usledila je dodela nagrada za takmičenje FotOpel, a o najboljim fotografija odlučivao je žiri u sastavu: Miša Obradović, Jelena Blečić, Maja Petković Ivanović, Branko Baki Koljajić, Mihajlo Todorović i Irena Gvozdenović, menadžer za komunikacije Opela. Nakon ove dodele nagrada, usledio je zanimljivi deo promocije.

Najinteresantniji radovi takmičenja Pret-A-Opel su prikazani u stilu modne revije, za koju je stajling uradio Darko Kostić. Osnvoni zadatak takmičenja Pret-A-Opel bio je kreiranje zabavne, atraktivne i moderne majice koja na najbolji način prikazuje vrhunska svojstva Astre GTC.

Pobednike takmičenja je izabrao profesionalni žiri u sastavu: Igor Todorović, Tijana Žunić, Nina Fićović, Srđan Šveljo, Aleksandra Jeftanović, Jelena Nenadić i Irena Gvozdenović, menadžer za komunikacije Opela. Prvu nagradu osvojila je Emina Ćorić, student modnog dizajna na Mod’Art University of fashion design u Beogradu. Upravo u trenutku proglašenja prve nagrade, dimni zastor na sceni je podignut i pored naše poznate mankenke u pobedničkoj majici, nalazila se nova Astra GTC.

Nikola Kalabić, direktor marketinga i prodaje Opela je goste malo bolje upoznao sa karakterisitkama automobila: „GTC nije samo Astra sa dvoje vrata manje. Naprotiv, neki delovi novog GTC-a su potpuno drugačiji od drugih modela Astri. Sa svojim oštrim dizajnom i vrhunskim performansama, nova Astra GTC predstavlja Opelovu viziju najemotivnije nemačke automobilske kompanije… Ona jednostavno unosi emocije u Opelov brend i naravno celu familiju Astre. Nadam se da ćete se složiti sa mnom.“

Tokom cele večeri prisutni su imali priliku da uživaju u sjajnoj muzici koju su zaposleni Opela, Opelovi partneri, prijatelji i ljubitelji odabrali kao hitove koji ih podsećaju na novu Astru GTC. Muziku je puštao DJ Fantic, Srđan Šveljo, a muzički izbor je bio zaista raznolik, od zvukova Billy Idola pa do David Guette.

Procitajte i ...