Vesti
Zanimljivosti
Galerija
Video
Saveti
Home » Vesti

Autopromet – najnovije tehnologije u službi klijenata

Postavio , datum 10. februara 2017. – 18:18 | 388 pregleda

Beograd. Prethodne godine, kompanija Autopromet je proslavila četvrt veka uspešnog rada, od čega dve decenije nosi status ovlašćenog partnera Opel-a.

Zahvaljujući konstantnom radu i usavršavanju, nekada mali porodičan posao se razvio u uspešan servis i salon automobila. Prepoznavši važnost unapređivanja, AUTOPROMET se posvetio obučavanju kadra u programima GM akademije i ulaganju u najmodernije alate i tehnologije što im omogućava visok kvalitet usluga koje pružaju i produktivnost na visokom nivou. Dokaz za to je i sertifikat R-MAX koji ova kompanija poseduje od 2015. godine. O procesu prilagođavanja za ovaj sertifikat brinuli su eksperti iz Japana i Mađarske. 

Ključ uspeha AUTOPROMET-a je pre svega u velikoj posvećenosti zahtevima i potrebama klijenata. Njima su na raspolaganju čak i usluge prijema vozila van radnog vremena, korišćenje zamenskih vozila po veoma povoljnim cenama (1500 din/8 sati), a aktivan je i „hotel zagume“ (100 din po gumi mesečno). Sve usluge moguće je dogovarati i zakazivati kako putem društvenih mreža, tako i kroz opcije sistema „myOpel“ – putem web sajta i aplikacije na mobilnim telefonima.

 

Autopromet je u velikoj meri uspeo da promeni navike vlasnika starijih i novih vozila. Tako vlasnicima Opelovih vozila stoje na raspolaganju programi 4+ i 7+ koji podrazumevaju popuste na delove i usluge za vlasnike starijih vozila. Pored toga, klijenti mogu da se opredele i za, takozvane „alternativne delove”. Tim putem, vlasnici svoje vozilo održavaju na najstručniji mogući način, ali po prihvatljivijim cenama. Nisu zaboravljeni ni vlasnici onih „novijih“ vozila čija garancija je zvanično istekla. Putem programa „Goodwill“ koji predstavlja zajedničko učešće Opela i servisa u eventualnim većim kvarovima i troškovima klijenta nastalim u periodu po isteku garantnog roka, može se značajno jeftinije i pažljivije voditi briga o vozilu.

 

Rezultati ovakvog pristupa nisu mogli da izostanu, pa je AUTOPROMET i u prošloj godini bio ovlašćeni Opel servis sa najvećim brojem klijenata u Srbiji, dok se služba prodaje dugi niz godina izdvaja na vrhu po broju prodatih Opel automobila.

 

Irena Trifunovic

Communication Manager Serbia

Procitajte i ...

Share