Vesti
Zanimljivosti
Galerija
Video
Saveti
Home » Zanimljivosti

I pobednik je… #ADAMyouself: Opelova onlajn kampanja

Postavio , datum 10. aprila 2016. – 09:26 | 225 pregleda
  • Kampanja je postala prava internet atrakcija: Više od 3,3 miliona posetilaca veb sajta
  • Korisnici su kreirali preko 100.000 jedinstvenih varijanti ADAMa
  • Po jedan ADAM model za svaku zemlju: Imenovano dvanaest pobednika takmičenja

#ADAMyouself Pobednicki dizajn za Srbiju Milica M.

#ADAMyouself Pobednicki dizajn za Srbiju Milica M.

Riselshajm. Pod motoom „Beskrajne mogućnosti –to je moj stil“, Opel je u decembru pozvao internet zajednicu i pripadnike društvenih mreža da kreiraju svoj sopstveni, jedinstveni Opel ADAM na www.adamyourself.com/rs-sr/home/ . Cilj je bio da se najbolji ADAM dizajn materijalizuje u realnom svetu. Odziv na kampanju sa deset kreativnih lajfstajl blogera iz različitih evropskih zemalja je bio ogroman: do sada, više od 3,3 miliona korisnika širom Evrope je posetilo internet stranicu. U tom procesu, oni su kreirali više od 100.000 individualnih ADAM stajlinga, gde je svaki urađen baš na onaj način na koji je to njegov kreator želeo. Sada su pobednici iz dvanaest zemalja imenovani. Svako od njihovih unikatnih dizajnerskih rešenja će početi da silazi sa proizvodnih traka već od ove jeseni.

 

„Sa #ADAMyourself kampanjom, mi smo ciljali upravo tamo gde se nalazi ADAMova klijentela – a to je  internet. Mladi blogeri su bili učesnici akcije, postavljajući mnogo zabavnih i interesantnih priča na mrežama u vezi sa našim odvažnim gradskim automobilom. Ta zajednica je sakupila u totalu više od 2,6 miliona glasova za različita dizajnerska rešenja ADAMa. Ova kampanja je najbolji primer koliko entuzijazma može da kreira kombinacija automobila i lajfstajla i kako pojedinci mogu da učine da njihov automobil iz snova postane realnost“, rekla je Elza Tušard (Elsa Touchard), brend menadžer Opela u vezi sa uspehom onlajn kampanje do sada.

 

Tolika doza kreativnosti predstavljala je pravi izazov za Opelove predstavnike i deset evropskih blogera, jer su oni birali pobednike među deset najpopularnijih ADAMa iz svake zemlje. U Srbiji, Milica M. je pobedila sa svojim ADAMom. Nova varijanta dizajna će biti ekskluzivno proizvedena za srpsko tržište, a kao najbolja među konkurencijom, Milica M. će biti zvačnično reklamno lice kampanje za pobedničkiADAM koji je dizajnirala.

 

Međutim, pre toga, nacionalni pobednici će se uputiti u Berlin na pobedničku manifestaciju. Tamo će grupa od dvanaest osvajača priznanja ostati u ekskluzivnom ADAM potkrovlju i učestvovati u video i foto sesiji. Naravno, ADAMovi fanovi će biti informisani u vezi sa svim novostima na društvenim mrežama i naravno nawww.adamyourself.com/rs-sr/home/.

 

 

 

Irena Trifunovic
Opel Srbija PR