Vesti
Zanimljivosti
Galerija
Video
Saveti
Home » Vesti

Opel Movano: Još efikasniji, bezbedniji i udobniji

Postavio , datum 16. decembra 2012. – 20:05 | 916 pregleda

 

  • Do 9 procenata smanjena potrošnja goriva i CO2
  • Movano dobija potpuno novi integrisani informativno-zabavni sistem
  • Cena u Srbiji – 19.457 evra (bez PDV-a)

NGMovano 

Opelovo prilagodljivo i veoma uspešno lako komercijalno vozilo, Movano, sada je još  efikasniji što se tiče potrošnje, bezbedniji i udobniji, zahvaljujući poboljšanjima motora i integrisanom informativno-zabavnom sistemu. Većina komercijalnih kupaca, koji provode radni dan u svom vozilu, sada mogu imati koristi od Movana koji je još bolje opremljen tako da funkcioniše kao pokretna kancelarija. Potrošnja goriva je manja nego ikad, što je ključni faktor za one koji poseduju i vode sopstvene poslove i za koje su operativni troškovi visok prioritet. Movano pruža najširi spektar karoserijskih varijanti na tržištu komercijalnih vozila, nudeći model za skoro sve specifične profile  kupaca. Asortiman obuhvata dostavna vozila (dostupna u varijanti sa četiri različite dužine i tri visine krova), teretne i putničke kombije, platforme i pikap modele, kao i kompletan asortiman fabričkih modifikacija, uključujući kiper, otvorenu i zatvorenu prikolicu i autobuske verzije, nudećiMovana koji jeposebno konstruisan da zadovoljava individualne potrebe.

Napravljen je niz optimizacija na Movanu sa 2.3 CDTI motorom i verzijama od 74 kW/100 ks i 92 kW/125 ks, koje standardno dolaze sa šestostepenim manuelnim menjačem. Modifikacije u pumpama za ulje i upravljanje, ulju menjača i električnim kontrolnim sistemima, zajedno sa gumama sa niskim otporom kotrljanja, doprinose značajnom smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2 u svim motorima, pogonskim sistemima i verzijama karoserija. Na primer, kod Movana sa 100 ks ili 125 ks, prednjim pogonom i panel van karoserijom (5048 mm dužina, 2496 mm visina), potrošnja goriva i CO2 su smanjeni za devet odsto i sada iznose samo 7,8 l/100 kilometara i 205 g/km. Slična poboljšanja su takođe postignuta sa putničkom kombi varijantom sa devet sedišta, sa prednjim pogonom (5048 mm dužina, 2307 mm visina), koja sada ima za više od sedam procenata manju potrošnju goriva i CO2 (190 g/km, 7,2 l/100 km) od svog prethodnika kako u 100 ks, tako i u 125 ks izlaznim nivoima.

Kao veliki doprinos udobnosti i bezbednosti, svi informativno-zabavni sistemi u Movanu sada dolaze sa Bluetooth i USB konekcijom. To znači da je vozaču Movana omogućeno da na bezbedan, hands-free način koristi svoj mobilni telefon na putu, a korisnici takođe mogu i da slušaju i upravljaju svojim MP3 plejerima preko ugrađenog USB priključka. Ova funkcija je sada dostupna u osnovnom radiju i u dve naprednije CD/radio jedinice. Dva radija koja su u ponudi, sada dolaze sa ekranom koji je lak za čitanje koji se nalazi u centru CD/radio instrument table i omogućava vozaču navigaciju kroz menije pomoću nekoliko informativno-zabavnih točkića i tastera, dok CD15 BT USB i premijum jedinice (CD35 BT USB) koriste daljinske kontrole na volanu. Ovaj vrhunski radio takođe uključuje daljinski ekran koji poboljšava sigurnost i udobnost, tako da vozač ne mora da se savija da bi dohvatio radio, što je značajan napredak u pogledu bezbednosti saobraćaja na putevima, a zahvaljujući TomTom SD kartici navigacioni sistem je takođe dostupan kao opcija.

Rezultati prodaje Movana pokazuju snažan rast u poređenju sa prethodnom 2011. godinom. Sva ključna tržišta kao što su Nemačka, Velika Britanija, Francuska, Italija, Belgija i Holandija doprinela su značajnom prosečnom evropskom rastu od 70%. Očekuje se da se dalje povećanje prodaje Movana nastavi u 2012. Opel Movano nudi inovativne tehnologije i odličnu funkcionalnost i ekonomičnost. Kabina ima odličnu vidljivost, kvalitetne i izdržljive materijale i površine i niz praktičnih odeljaka za odlaganje stvari. Takođe poseduje višestruko podesiva sedišta i volan podesiv po visini što omogućava svakom vozaču da zauzme udoban položaj za vožnju. Pored kapaciteta i dimenzija, ergonomija i funkcionalnost igraju ključnu ulogu u segmentu teških dostavnih vozila.

Novi Opel Movano je krajnje praktičan za svakodnevnu upotrebu, a dostupan je sa pogonom na prednje točkove (FWD), kao i verzija sa pogonom na zadnje točkove.

FWD modeli imaju nizak utovarni prag za lak pristup prtljažniku, dok klizna strana i zadnja vrata velikog raspona pružaju maksimalnu pogodnost za utovar i istovar. Varijante sa pogonom na zadnje točkove (RWD) pružaju dodatno trenje na neasfaltiranim putevima i povećane mogućnosti za vuču, dok opcioni Diferencijal sa ograničenim proklizavanjem (Limited Slip Differential) može biti dodat da dalje poboljša vuču, što je posebno korisno za građevinske poslove.

Zadnja vrata na Movanu imaju standardni raspon otvaranja od 180 stepeni, dok je verzija od 270 stepeni opciona. Standardna bočna klizna utovarna vrata nude maksimalnu širinu od 1270 mm (1050 mm na verzijama sa kratkim međuosovinskim rastojanjem) i maksimalnu visinu od 1780 mm. Širok raspon zadnjih vrata od 1580 mm i maksimalna visina do 1820 mm, zajedno sa povećanom širinom opterećenja između lukova točkova od 1380 mm, olakšavaju utovar, dok prave bočne strane obezbeđuju maksimalnu efikasnost prostora.

Izvor :  Opel PR

Procitajte i ...

Share