Vesti
Zanimljivosti
Galerija
Video
Saveti
Home » Vesti

Već 100.000 porudžbina – Opel Mokka X nastavlja uspešnu priču

Postavio , datum 9. januara 2017. – 12:56 | 321 pregleda

Riselhajm. Samo šest meseci po otvaranju knjiga za beleženje porudžbina, sub-kompaktni SUV (Sporty Utility Vehicle) Opel Mokka X je opravdao očekivanja i potvrdio da predstavlja garanciju uspeha. Širom Evrope, 100.000 kupacaje rezervisalo sada već treći najvažniji model u Opel ponudi.

Mokka X je mogla da se rezerviše već krajem maja 2016. godine, a tokom septembra je već stigla kod prvih evropskih dilera. Baš kao i prethodnik, ispostavilo se da je i Mokka X pravi tržišni hit. U Nemačkoj, na primer, Mokka X je uspela da prestigne jaku konkurenciju, kao i da preuzme lidersku poziciju u zahtevnom segmentu kompaktnih SUV modela. Da situacija bude još bolja, više od pola Mokka X je poručeno u najvišim nivoima opreme (“Innovation”).

 

Mokka X je omogućila Opelu dolazak do potpuno nove grupe kupaca, odnosno do vozača koji cene individualnost, sofisticiran dizajn, snažne motore, naprednu tehnologiju i visok nivo povezanosti i komunikacije. Dok robustan spoljni izgled stavlja do znanja da je automobil spreman za “off road” avanture, enterijer je na prvom mestu komforan i elegantan. Od tehničkih inovacija ističu se LED svetla i ultra-moderna Opel Eye prednja kamera, a komoditetu i lakoći upravljanja doprinosi mogućnost povezivanja sa mobilnim uređajima, kao i nezamenljivi asistent u vožnji – Opel OnStar.

 

“Mokka je jedna od najuspešnijih Opel priča. Od promocije ovog modela krajem 2012. godine, primili smo 770.000 porudžbina. Zaista smo našim sub-kompaktim SUV modelom uspeli da pogodino u centar želja kupaca, već u najranijoj fazi. Nova Mokka X ovaj trend nastavlja bez prekida. Sledeću godinu nastavljamo u istom ritmu, promocijom novih CUV modela Crossland X i Grandland X, koji predstavljaju važnu dopunu ovom rastućem segmentu” – rekao je Peter Christian Küspert, podpredsednik prodaje i postprodaje.

 

Modeli Crossland X i Grandland X predstavljaju deo Opel tržišne ofanzive koja podrazumeva promociju 29 modela od 2016. do 2020. godine. Tokom 2017. godine biće predstavljeno čak sedam novih modela, što je najveći broj premijera u istoriji Opela, kada je jedna godina u pitanju.

 

Irena Trifunovic

Opel Communication Manager Serbia

Procitajte i ...

Share