Vesti
Zanimljivosti
Galerija
Video
Saveti
Home » Vesti

Već 100.000 porudžbina – Opel Mokka X nastavlja uspešnu priču

Postavio , datum 9. januara 2017. – 12:56 | 181 pregleda

Riselhajm. Samo šest meseci po otvaranju knjiga za beleženje porudžbina, sub-kompaktni SUV (Sporty Utility Vehicle) Opel Mokka X je opravdao očekivanja i potvrdio da predstavlja garanciju uspeha. Širom Evrope, 100.000 kupacaje rezervisalo sada već treći najvažniji model u Opel ponudi.

Mokka X je mogla da se rezerviše već krajem maja 2016. godine, a tokom septembra je već stigla kod prvih evropskih dilera. Baš kao i prethodnik, ispostavilo se da je i Mokka X pravi tržišni hit. U Nemačkoj, na primer, Mokka X je uspela da prestigne jaku konkurenciju, kao i da preuzme lidersku poziciju u zahtevnom segmentu kompaktnih SUV modela. Da situacija bude još bolja, više od pola Mokka X je poručeno u najvišim nivoima opreme (“Innovation”).

 

Mokka X je omogućila Opelu dolazak do potpuno nove grupe kupaca, odnosno do vozača koji cene individualnost, sofisticiran dizajn, snažne motore, naprednu tehnologiju i visok nivo povezanosti i komunikacije. Dok robustan spoljni izgled stavlja do znanja da je automobil spreman za “off road” avanture, enterijer je na prvom mestu komforan i elegantan. Od tehničkih inovacija ističu se LED svetla i ultra-moderna Opel Eye prednja kamera, a komoditetu i lakoći upravljanja doprinosi mogućnost povezivanja sa mobilnim uređajima, kao i nezamenljivi asistent u vožnji – Opel OnStar.

 

“Mokka je jedna od najuspešnijih Opel priča. Od promocije ovog modela krajem 2012. godine, primili smo 770.000 porudžbina. Zaista smo našim sub-kompaktim SUV modelom uspeli da pogodino u centar želja kupaca, već u najranijoj fazi. Nova Mokka X ovaj trend nastavlja bez prekida. Sledeću godinu nastavljamo u istom ritmu, promocijom novih CUV modela Crossland X i Grandland X, koji predstavljaju važnu dopunu ovom rastućem segmentu” – rekao je Peter Christian Küspert, podpredsednik prodaje i postprodaje.

 

Modeli Crossland X i Grandland X predstavljaju deo Opel tržišne ofanzive koja podrazumeva promociju 29 modela od 2016. do 2020. godine. Tokom 2017. godine biće predstavljeno čak sedam novih modela, što je najveći broj premijera u istoriji Opela, kada je jedna godina u pitanju.

 

Irena Trifunovic

Opel Communication Manager Serbia

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also Comments Feed via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.