Vesti
Zanimljivosti
Galerija
Video
Saveti
Home » Vesti

Opel laka komercijalna vozila (LCV)

Postavio , datum 29. juna 2016. – 17:05 | 630 pregleda

Opel laka komercijalna vozila (LCV): Prodaja nastavlja da raste na bazi sjajnih rezultata iz 2015.

 

  • Izvanredan rezultat: Opel je prodao preko 100.000 lakih komercijalnih vozila u 2015.
  • Laka komercijalna vozila u potražnji: U odnosu na prethodnu godinu, prodaja Vivara, Comboa i Movana porasla za 10 odsto u 2016.
  • Svestrani transporteri: Combo i Movano u značajnom tržišnom zamahu
  • Rast prodaje Opel komercijalnih vozila u Srbiji u prvih 5 meseci 2016 u odnosu na 2015 godinu je 26 odsto

Opel LCV

Riselshajm/Beograd. Godina 2015. će ostati zapampćena u Opelu kao veoma dobra za segment lakih komercijalnih vozila (LCV), s tim što su Vivaro, Movano i Combo ostvarili značajne prodajne brojke. Ukupno, Opel je prodao preko 100.000 lakih komercijalnih vozila u 2015., 24 odsto više nego 2014., značajno nadmašivši tržišni prosek, koji je zabeležio plus od 9 odsto. Opel je ostvario najbolju prodaju i tržišno učešće marke u LCV segmentu od 2008. godine.

 

Prošle, 2015., sve tri proizvodne linije su zabeleležile porast prodaje: Vivaro 38 odsto, Movano 27 i Combo 12 odsto. Ova tri osnovna LCV modela takođe nastavljaju svoju popularnost i ove godine, sa dosadašnjom prodajom koja je porasla za dodatnih 10 odsto u odnosu na prošlogodišnje brojke. Specijalne konverzije koje je ponudio Opel, takođe izvlače beneficije iz ovog trenda: Prodaja LCV konverzija sa znakom „munje“ se udvostručila u poslednje dve godine.

 

Fleksibilan, višenamenski i dobro opremljen – Opel Vivaro može biti konfigurisan na takav način da ispuni sve ono što je neophodno za jedno lako komercijalno vozilo. Sa više od 22.000 novih registracija u prvih pet meseci, on nastavlja sa odličnim prodajnim rezultatima u 2016. Aktuelni Opel Vivaro je već naručen u 145.000 primeraka širom Evrope. Uspešan koncept koji stoji iza Vivara je baziran na raznovrsnoj ponudi različitih konfiguracija. Trenutno je dostupan kao panel van, kombi, sa kabinom i sa utovarnom platformom u različitim konfiguracijama, uključujući i dve dužine karoserije (L1: 4.999 / L2: 5.399 milimetara) i dve visine krova (H1: 1.971 / H2: 2.498 milimetara). Kokpit u novom Vivaru je dizajniran da obezbedi moderno, mobilno radno mesto. Sve ključne funkcije unutar kabine su pozicionirane u ravni pogleda i nadohvat ruke, obezbeđujući odličnu ergonomiju. U njih se ubrajaju praktični detalji poput centralnog prednjeg sedišta, koje može biti brzo i lako transformisano u pisaći stočić sa površinom dovoljno velikom da drži laptop.

 

S druge strane, Vivarov veliki „brat“, Opel Movano, pruža jednu od najširih lepeza kada su karoserijske varijante u pitanju na tržištu lakih komercijalnih vozila – ukupno 188, nudeći model za praktično svaki upotrebni zahtev kupaca. Zahvaljujući ekstremno fleksibilnoj platformi, Movano je dostupan sa prednjim ili zadnjim pogonom i poseduje maksimalnu ukupnu opterećenu masu do 4,5 tona. Varijanta od 3,5 tona sa zadnjim pogonom može biti opremljena i dvostrukim pogonskim točkovima, uz konvencionalno rešenje, dok su dvostruki pogonski točkovi standardni za 4,5-tonsko vozilo. Ponuda uključuje panel vanove u četiri različite dužine i tri visine karoserije, kombi verzije za do 17 osoba i varijante sa „single cab“ i „crew cab“ kabinama, kao i šasiju sa platformom. Takođe su dostupne različite specijalne verzije za razne industrijske potrebe, kao što su one sa zadnjim kiperom, pomičnim u tri smera, sa pokretnim stranicama i sandukom. Pored zapremine i dimenzija, ergonomija i funkcionalnost igraju vitalnu ulogu u svetu teških vanova. Opel Movano je takođe superiorno praktičan za svakodnevnu upotrebu. Modeli sa pogonom na prednje točkove  poseduju nizak utovarni prag u cilju lakog pristupa tovarnom prostoru, dok klizna bočna i zadnja dvostruka vrata nude izdašne otvore za lak pristup i baratanje tovarnim materijalom. Vrline Opel Movana nastavljaju da impresioniraju kupce sa prodajom i u 2016., koja je porasla za čak 24 odsto u odnosu na inače odlične rezultate iz 2015.

 

Treći punopravni član Opelovog LCV tima, Opel Combo, takođe može da se pohvali uspešnim startom u 2016., sa porastom prodaje od 19 odsto u odnosu na isti period prošle godine, u Srbiji je procenat povećanja čak 60 odsto. Combo ispunjava širok spektar kriterijuma zahvaljujući izuzetnom diverzitetu modela. Proizvodna linija se sastoji od dva tipa karoserije, sa kraćim i dužim međuosovinskim rastojanjem (2.755/3.105 milimetara). Oba tipa su dostupna kao panel vanovi ili putnička vozila sa pet ili sedam sedišta, sa standardnim ili visokim krovom. Iz tog razloga, Combo predstavlja fleksibilnu osnovu za profesionalnu upotrebu u različitim vidovima poslovanja ili industriji, kao i za svakodnevnu upotrebu, a njegovu porodicu čine svestrana, višenamenska vozila, laka za eksploataciju. Kabina novog Opel Comboa je krcata praktičnim komponentama lakim za upotrebu. Ergonomski odlično rešeni i pristupačni kontrolni uređaji kreiraju harmoničan osećaj unutar kabine. Sama kabinska postavka je inteligentno izvedena i praktična, a u prilog tome ide značajan broj funkcionalnih odeljaka i prostora za odlaganje različitih stvari, kao i mogućnost instalacije do sedam sedišta.

 

 

Irena Trifunovic
Communication Manager Serbia



 

Procitajte i ...

Share