14. септембар 2024.

Opel club Serbia – OPCS

Klub ljubitelja Opel automobila

Home » Opel Astra GTC sa turbo benzinskim motorom

Opel Astra GTC sa turbo benzinskim motorom

Opel Astra GTC sada sa turbo benzinskim motorom visokih performansi sa 170 ks  

 

·         Savršen: Moćan motor naglašava karakter sportskog kupea

·         Klasa bez premca: Do 280 Nm obrtnog momenta sa overboost funkcijom

·         Štedljiva snaga: 15 odsto manja potrošnja i emisija CO2 nego kod njegovih prethodnika

·         Atraktivan izbor: Novo turbo direktno ubrizgavanje modernizuje ponudu benzinskih motora 

Opel-Astra-GTC-273786-medium

Riselshajm.  Nova Opel Atra GTC kreće sa sasvim novim 1,6l SIDI Turbo motorom (paljenje pomoću svećica, direktno ubrizgavanje). Jedinica sa turbo direktnim ubrizgavanjem nove generacije upotpunjuje benzinski portfolio ovog kompaktnog kupea, gde zamenjuje prethodni 1,6 Turbo. Motor od 135 kW/170 ks je nedavno imao premijeru u Opelovim modelima Cascasa, Astra sa pet vrata i Sports Tourer, kao i Zafira Tourer, a sad i Astra GTC model uvodi pravo među njegove glavne direktne konkurente. Sa maksimalnim obrtnim momentom od 260 Nm (do 280 Nm zahvaljujući overboost funkciji), maksimalnom brzinom od 219 km/h, izuzetno niskom potrošnjom goriva od samo 6,1k na 100 km sa NEDC (Novi evropski ciklus vožnje) sistemom i emisijom od 143 g/km CO2, Astra GTC 1.6 SIDI Turbo ostavlja svoje najveće konkurente da se bore da je stignu.

 

„U periodu do 2016. godine ćemo predstaviti tri nove porodice motora, 13 novih motora i veliki broj novih sistema prenosa. 1,6 SIDI Turbo motor nove generacije predstavlja početak velike ofanzive naših pogonskih sistema. Stoga, ovaj motor mora biti ponuđen u našem sportskom kompaktnom kupeu“, kaže član Upravnog odbora Opela zadužen za tehniku, Majk Ejblson (Mike Ableson).

 

Opel Astra GTC 1.6 SIDI Turbo je dostupan sa 6-stepenim ručnim ili 6-stepenim automatskim menjačem i može se naručiti po početnoj ceni od 23.859 evra (PMC sa PDV-om u Nemačkoj). Za samo par meseci, Opel je potpuno obnovio vrhunsku liniju motora za Astru GTC. Ovaj široki portfolio je dopunjen OPC verzijom od 206 kW/280 ks, 2.0 BiTurbo CDTI dizel motorom visokih performansi sa maksimalnim obrtnim momentom od 400 Nm, a sada takođe i sa moćnim i tihim 1,6 SIDI turbo motorom.

Tekst i foto: media.opel.com