- Tipični Vivaro: Vrlo fleksibilan i ekonomičan – od februara dostupan za narudžbine u Nemačkoj
- Skrojen po meri: dužina od 4,60 do 5,30 m, visina samo 1,90 m
- Snažan: do 1400 kg nosivosti, kapacitet vuče do 2500 kg i zapremina tovarnog prostora od 6,6 m3
- Napredan: široka ponuda sistema asistencije, električna klizna vrata
- Za teške poslove: work-site konfiguracija i IntelliGrip sistem kontrole proklizavanja
- Mobilna kancelarija: povezanost multimedije i navigacija u realnom vremenu
- Atraktivna ponuda: Opel nastavlja sa ofanzivom modela u segmentu lakih komercijalnih vozila
- Opel ide električno: Novi Vivaro kao električno vozilo sa baterijama u 2020.
- Spreman za budućnost: Novi Vivaro je savršen partner za profesionalce
Riselshajm. Brzo rastuće tržište dostavnih vanova srednje veličine će dobiti još jedan podsticaj sa trećom generacijom modela Opel Vivaro. Od 2001, Vivaro je stvorio jaku reputaciju kao dostavno vozilo ili kancelarija na točkovima, sa oko milion jedinica koje su sišle sa proizvodnih traka. Sa veličinama koje su skrojene za razne potrebe i brojnim inovativnim tehnologijama, novi Vivaro može svaki posao da obavi bolje nego ikada pre. U budućnosti, Opel će takođe imati i odgovornost za globalni razvoj lakih komercijalnih vozila za celu PSA grupaciju.
Napravljen na najmodernijoj plaftformi, dostupan za narudžbe od februara 2019. a kod dilera stiže krajem leta, Opel Vivaro nudi gamu skrojenu za sve potrebe kupaca – Cargo panel van, zatim putnička verzija za do šest putnika, šasija za platforme i Combi za prevoz putnika, plus – po prvi put – tri umesto dve dužine (4,60 metara, 4,95 m i 5,30 m). Sa maksimalnom zapreminom tovarnog prostora od 6,6 kubnih metara, novi Vivaro ima nosivost do 1400 kilograma – 200 kg više od prethodnika.
Isto važi i za kapacitet vuče: maksimalna opterećenost prikolice od 2500 kg je sada za pola tone viša nego pre. Jedino što je skromno je visina, jer je većina varijanti visoka oko 1,90 m. Novi Vivaro zahvaljujući toj činjenici može da pristupi podzemnim garažama ili tržnim centrima, što olakšava utovar i istovar.
Stabilnost i bezbednost na različitim klizavim površinama – blatu, pesku ili snegu –obezbeđena je putem naprednog IntelliGrip sistemom kontrole proklizavanja. Više odstojanje od tla i zaštita podvozja je dostupna za dodatnom work-site konfiguracijom. Opel će takođe ponuditi novi Vivaro sa pogonom na sve točkove iz Dangela čim se otvori knjiga narudžbi.
Neometan pristup tovarnom prostoru je omogućen putem širokih zadnjih i kliznih bočnih vrata. Posebno praktična su klizna vrata koja se, po prvi put u Vivaru, otvaraju automatski. Pokret stopalom ka senzorima je sve što je potrebno van vozila.Predmeti dužine do 4,02 m mogu da se bezbedno smeste u verziju dužine 5,30 m zahvaljujući FlexCargo mogućnosti utovara ispod prednjeg putničkog sedišta.
Unutar novog Vivara, vozač i putnici se osećaju kao da su u putničkom automobilu: sistemi kao što su Head up displej, kamera za pogled unazad od 180o, upozorenje na sudar sa vozilom ispred sa automatskim kočenjem u slučaju opasnosti i tempomat olakšavaju vožnju. Zahvaljujući ergonomskoj poziciji sedenja, sve kontrole su u vidokrugu i lako pristupačne. Korisnici su odlično povezani uz pomoć najmodernijih infotainment sistema.
Sa novim Vivarom, Opel nastavlja da ispunjava strateški plan PACE! investirajući u rastuće segmente tržišta sa velikim količinama. Već u 2020. gama efikasnih pogonskih jedinica će biti proširena sa verzijom na električni pogon sa baterijama. Opel će na ovaj način započeti elektrifikaciju svog portfolija lakih komercijalnih vozila i Vivaro neće biti spreman samo za rad u seoskim sredinama i periferijama gradova, već će takođe moći da pređe i ,,poslednju milju’’ u centrima gradova o kojoj se mnogo priča.
Tri dužine, FlexCargo: Fleksibilan, inteligentan Vivaro
PSA grupacija je lider u Evropi što se tiče lakih komercijalnih vozila. Zahvaljujući zajedničkoj platformi, novi Opel Vivaro dolazi u tri dužine. Posebno kompaktna verzija dužine 4,60 m zatvara jaz između vana i transportera, a sa krugom okretanja od samo 11,3 metara je vrlo agilna. Ova varijanta već nudi 4,6 m3 tovarnog prostora, koji može da se poveća na 5.1m3 zahvaljujući FlexCargo mogućnosti utovara na strani prednjeg putničkog sedišta. Ovo dozvoljava transport predmeta dužine do 3,32 m umesto 2,16 m. Verzije od 4,95 i 5,30 m imaju maksimalni kapacitet tovarnog prostora od 5,8 i 6,6 m3. Enterijer Vivara tako može komforno da smesti merdevine ili panele dužine do 3,67 ili 4,02 m, kao i mnogobrojne sitnice u ostavama unutar kokpita.
Nova generacija Vivara, sa kapacitetom vuče do 2500 kg, nije samo svestrani transporter; pokretom ručnog zgloba se pretvara u kancelariju na točkovima. Zahvaljujući FlexCargo sistemu, naslon srednjeg sedišta se preklapa i postaje sto za dokumente, laptop ili tablet.
Praktičnost počinje sa ulaskom u vozilo. Kako bi uneli stvari kroz klizna vrata, nije potrebno da ih spustite na zemlju, jer je pokret stopala poput šuta dovoljan da se vrata automatski otvore (klizna vrata koja se kontrolišu putem senzora se u novoj generaciji nude po prvi put).
U potpunosti opremljen: Vrhunske tehnologije i sistemi asistencije pomažu vozaču
Zahvaljujući mnogobrojnim opcijama podešavanja sedišta – neka od njih su električna – kao lumbarna podrška i naslon za ruku, kokpit koji je orijentisan ka vozaču je udoban kao u putničkom automobilu. Brojni sistemi asistencije – ne tako specifično za ovu klasu – omogućavaju da se isto kaže i za bezbednost.
Vivaro je dostupan sa Head up displejom – što je jedinstveno u ovom segmentu – kako bi vozači mogli da vide sve bitne informacije a da im oči budu na putu. Dodatna prednja kamera i sistemi bazirani na radarima uključuju:
- Pomoć za ostanak u saobraćajnoj traci
- Čitač saobraćajnih znakova
- Upozorenje na pospanost vozača, koje predlaže vozaču da napravi pauzu nakon neprekidne vožnje od dva sata, ili putem praćenja ponašanja u vožnji, upozorava na pospanost uz pomoć vizuelnih i akustičnih signala
- Adaptivni tempomat, koji prilagođava brzinu u odnosu na vozilo ispred
- Upozorenje na sudar sa vozilom ispred, koje nudi dva nivoa upozorenja na potencijalni sudar
- Automatsko kočenje u slučaju opasnosti, koje može da izbegne udes ili smanji njegove efekte
Vivaro poseduje ultrasonične senzore napred i pozadi. Oni upozoravaju vozača na prepreke prilikom parkinga i prate dešavanja u mrtvom uglu. U zavisnosti od paketa opreme, slika sa kamere pozadi se prikazuje ili na unutrašnjem retrovizoru ili displeju dijagonale 7 inča.
Multimedia Radio i Multimedia Navi Pro infotainment sistemi dolaze sa velikim 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Oba nude povezivanje telefona putem Apple CarPlay i Android Auto sistema. Multimedia Navi Pro dodatno nudi navigaciju Evrope sa 3D pogledom.
Privlačnost novog Vivara se ne zasniva samo na tovarnim mogućnostima i tehnologijama kao kod putničkih automobila. Pored najmodernijih agregata, menjači sa glatkim promenama brzina, kao što je osmostepeni automatik, doprinose efikasnosti i udobnosti, pogotovo za tržište flota. Servisni intervali koji su do 50 hiljada kilometara još više smanjuju troškove održavanja. Karakteristike poput visoko postavljenih prednjih svetala i maksimalna visina od 1,90 m za većinu varijanti smanjuju rizik od štete, na primer tokom parkiranja. Sve ovo čini novu generaciju Vivara jednim od najekonomičnijih konkurenata na tržištu.
Irena Trifunovic
Opel Marketing and Communication Manager
Serbia
Više...
Nova Opel Mokka-e osvojila “Zlatni volan 2021”
Bez straha od mraka: Intelli-Lux LED® svetla iz Opela
Nova Opel Astra: Samouverena, Električna i efikasna