Opel je ovih dana slavio 75 godina kompaktne klase i čak 20 godina Astre, što uz dolazak GTC verzije predstavlja odličan povod za organizaciju takmičenja kojim se želi obeležiti ovaj jubilej.
Najava ovog takmičenja održana je na konferenciji za novinare koja se održala u četvrtak, 17. novembra u salonu Komnenović auto na Novom Beogradu, ul. Jurija Gagarina 14. Okupljenim novinarima se obratio generalni direktor Opela Ivan Kekić, koji je naglasio da su Pret A Opel i FotOpel takmičenja nastala iz želje da se uradi nešto drugačije i da se pruži podrška novim umetnicima u ranim fazama razvoja njihovih karijera, kao i iskazivanja ključnih vrednosti brenda Opel.
Priča Opel kompakt klase počela je tačno pre 75 godina, sa originalnim Kadett imenom, a tokom ovih godina ovi automobili su postavili temelje uspešne priče za popularno, pouzdano i tehnički napredno vozilo koja se nastavlja do danas. Ukupno je prodato preko 21 milion Kadetta i Astri svih generacija, a i nova verzija Astre beleži rezultate dostojne svojih prethodnika. Gospodin Ivan Kekić je takođe rekao: „Za naš jubilej želeli smo da nagradimo najbolje. Ono na sta šmo posebno ponosni jeste činjenica da ćemo na samom kraju projekta organizovati i aukcijsku prodaju pristiglih radova, a sav sakupljeni novac doniraćemo školi za decu sa posebnim potrebama”.
Ispred žirija ta Pret-A-Opel, voditeljka Aleksandra Jeftanović je navela propozicije i pravila takmičenja, pa tako „Pret A Opel predstavlja nagradno takmičenje čiji je osnovni zadatak dizajniranje majica na temu ,,Nova Astra GTC”. Od učesnika se traži kreiranje zabavne, atraktivne i moderne majice koja će na najbolji način reprezentovati vrhunske performanse Astre GTC, pri čemu sam automobil ne mora da bude sastavni deo kreacije. Za najbolje su spremljene novčane nagrade, pa definitivno vredi potruditi se i poslati što bolju fotografiju. Pored ove nagrade, pobednik će imati čast da se njegova kreacija nađe na majicama koja će u budućnosti biti poklanjana svakom kupcu nove Astre GTC.
Pored ovog takmičenja, najavljeno i drugo, pod nazvom „FotOpel“. Tema je logično Opel Astra, a zadatak je fotografisanje nekog od modela Opel Astre bilo koje generacije, na što kreativniji način, u bilo kojoj prilici, na bilo kom mestu. Opel Astra treba da bude „lajt motiv“, dok se ostatak prepušta mašti i inovativnosti učesnika. Ton poruke koju fotografija šalje treba da bude optimističan, pozitivan, treba da budi sećanja, a istovremeno da oslikava samu suštinu onoga što Opel Astra predstavlja, od samog početka, pa sve do danas.
Slikarka Jelena Blečić, kao jedan od članova žirija istakla je da će žiri prilikom ocene pristiglih radova, u najvećoj meri ocenjivati kreativnost i inovativnost, kao i sama poruka koju fotografija šalje. Autori pobedničkih rešenja će biti nagrađeni profesionalnim foto aparatom kako bi svoju umetnost mogli da nastave na najbolji način.
Za OPCS ovo je takođe bio značajan dan, jer smo imali tu cast da ucestvujemo u organizaciji ove Opel konferencije i pomognemo ovu promociju sa tri Kadett modela različitih generacija (E,D i C), pa su okupljeni novinari mogli da se podesete kako je izgledao jedan deo razvojnog puta Opel kompakt klase. Na kraju, možemo samo reći da Opel poziva sve zainteresovane takmičare da poposete Facebook stranu Opel Srbija i do 10. decembra 2011. godine pošalju svoje prijave za konkurse. Srećno!
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.275802875788792.58592.158427537526327&type=3
Više...
“Dizajnirana u Nemačkoj”: Kako nova Opel Astra budi emocije
Novi Kamper: Opel Zafira Life sada dostupna kao Crosscamp Lite
“Manje normalno. Više Mokka”: Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku