Druga generacija Opel Merive, koja će biti predstavljena javnosti 4. marta na Ženevskom sajmu automobila, postaviće nove standarde automobilske svestranosti celim nizom inovativnih rešenja. Nakon pionirske uloge na području svestranosti i praktičnosti automobila svojom Zafirom 1999. godine, Opel je predstavljanjem prve generacije Merive 2003. stvorio nov tržišni segment malih, cenovno pristupačnih monovolumena. Svojim revolucionarnim konceptom zadnjih sedišta FlexSpace, visokim položajem sedišta i prostranom kabinom, Meriva je bila velika što se tiče raspoloživog prostora, a mala po dimenzijama – bila je to formula za uspjeh koja je pomogla Merivi da drži vodeće mesto u segmentu manjih monovolumena. U Evropi je tako prodano više od milijun Meriva prve generacije.
FlexSpace koncept je dodatno poboljšan kako bi bio još lakši i intuitivniji za korištenje, a tome je dodato i novo rešenje sa nazivom FlexDoors – vrata koja se otvaraju suprotno nego što je uobičajeno, prema zadnjem delu automobila i time olakšavaju ulazak u kabinu. Osim toga, unutrašnjost nove Merive nudi puno mesta za prtljag zahvaljujući revolucionarnom konceptu fleksibilne središnje konzole, kao i Opelovom ekskluzivnom rešenju FlexFix – integriranom zadnjem nosaču za bicikle koji se izvlači poput fioke iz zadnjeg branika.
„Sa Zafirinim konceptom sjedala Flex 7 i Merivinim FlexSpaceom, osmislili smo novi način posve integrirane fleksibilnosti. Sa novom Merivom hteli smo napraviti novog prvaka u svestranosti na automobilskom tržištu. Mislim da nijedan drugi automobil ne nudi toliko ideja koje život čine lakšim.“, rekao je Alain Visser, potpredsjednik prodaje, marketinga i odnosa s kupcima u Opelu/Vauxhallu.
Nova Meriva ima duži međuosovinski razmak, širi prednji i zadnji trag točkova, a sve to doprinosi boljoj upravljivosti i većoj udobnosti u vožnji. Ponuđeni izbor motora i menjača sastoji se od ekonomičnih i efikasnih motora s turbopunjačem snage od 75 do 140 KS. Takođe će se naći u ponudi posebno ekonomična verzija ecoFLEX. Meriva će dolaziti s izborom između 5 i 6-stepenog ručnog mjenjača, a ponuđen je i 6-stepeni automatski mjenjač. Projektovana i razvijena u Opelovom inženjerskom centru u Rüsselsheimu u Nemačkoj, nova Meriva će se proizvoditi u Španskoj Saragosi, a u prodaji se očekuje tokom leta ove godine.
Pozdrav Molnar. Odgovor na tvoje pitanje je najbolje potražiti kod iskusnog servisera. Mi smo „samo“ klub zaljubljenika u Opel automobile.
Sta je najpotrebnije zameniti kad je u pitanju prednjevzadnje vesanje kod o
Opel merive.desava mi se da po truckavom putu vuce volan levo-desno.potreban mi je savet za servisiranje,unapred hvala kolegama po autu.